wtorek, 25 stycznia 2011

kodowanie!

Wolałbym żeby Włodarze zakodowali sobie że władza nie jest samą dla siebie.
Ona jest dana przez Naród i tylko On może ją odebrać. Tyle na temat kodowania.
Moje działania będą jawne i dla Was.
To Wy daliście mi mandat zaufania i to Wam jestem to winien. Komunikacja poprzez blog niesie różne zarówno dobre jak i złe przesłanie. Ale tak musi być. Bynajmniej na ten czas. Niedługo zaproponuję również inne formy kontaktu z Wyborcami, Obywatelami, Zwolennikami i Swoimi Oponentami. Szacunek!!!! Chcę słuchać Was, bo to nauka, a Ja muszę jeszcze wiele się nauczyć. Mam również cichą nadzieję że gdy będę dzielił się swoimi refleksjami to spowodujemy Razem, że wypłynie z tego większa refleksja, taka troszkę twórcza. Dajmy sobie wzajemnie troszkę czasu!
Proszę więc bądźcie spokojni, nie dam się poprowadzić na jakieś manowce.
Wystarczy tych które mamy dzisiaj...

3 komentarze:

  1. Mała uwaga, przestań wazelinować, troche przesadzasz, wiem że chcesz być miły dla "wyborców", ale w swoich tekstach za bardzo w tyłek włazisz, bleee, poprostu przestań

    OdpowiedzUsuń
  2. Jawność przede wszystkim. Za jakość dyskusji nie możesz odpowiadać. Niech każdy odpowiada za siebie. Niestety, musisz się liczyć z tym, że nie zawsze będziesz atakowany na argumenty...

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie akurat podobają się teksty i blog p. Krzysztofa i nie widzę w tm żadnej wazeliny, a tylko normalność i ducha czasu. Radny jest dla wyborców więc dlaczego miałby być dla nich nieuprzejmy i niemiły? A różnić się można taże ładnie.

    A poza tym to chciałbm poznać blogi i możliwosci komunikowania się z radnymi "od Noska" czyli tymi, którzy nie wazelinują wyborcom, a tylko i wylącznie burmistrzowi.

    OdpowiedzUsuń