środa, 6 lipca 2011

Premier w Strasburgu

Rano wysłuchałem wystąpienia Premiera w Strasburgu. Poczułem pewnego rodzaju satysfakcję że można, że jest przekaz, że jest przesłanie. Po wystąpieniu wyjechałem z córką do lekarza i nie miałem dostępu do mediów. Poczułem pewnego rodzaju odrazę i coś jeszcze bardziej dziwnego kiedy po powrocie usłyszałem że na polskiego Premiera poleciały chore epitety z ust "polaczka ziobry". A żeby było ciekawiej w obronie polskiej racji stanu stają polityczni przeciwnicy Premiera!!!! Jak daleko chory jest Ziobro i jego wypociny żeby taki stek głupot wygłaszać???? Za 40000 EURO/miesięcznie Państwo Polskie ma takiego oszołoma. To choroba i zgadzam się z Marszałkiem Niesiołowskim najdelikatniej ujmując. Do czego zdolni są politycy w ramach walki politycznej???? Poczułem się po tym wszystkim źle!!! Ruszyła kampania parlamentarna. Jeśli tak ma wyglądać jak dzisiejsze popisy Ziobry ta Ja dziękuję. Mam nadzieję że to koniec tego typu wygłupów, bo na tym nawet najgłupsi kapitału politycznego nie zbudują. Pojutrze Nasze święto-DNI ŻUROMINA. Sesja nadzwyczajna, spotkanie samorządowców. Mam nadzieję że odbędzie się Ono w atmosferze powagi i wzajemnego poszanowania. Optymistycznie ale wierzę. Zapraszam wszystkich na mecz piłki nożnej pomiędzy   
PO i SLD na sobotę na 15.00-nikt nie zamierza nogi odstawiać!!!
Na koniec słowo o tym że wyszedłem tematyką szerzej, ale uznałem dzisiejsze wybryki za wymagające komentarza. Może Ziobrę należałoby przebadać psychiatrycznie, bo w mojej ocenie dzisiaj zachował się jak człowiek niezrównoważony - .... ogólnie. Poczułem wstyd za głupotę ludzką, w takim momencie przy inauguracji. Jarka na takie wystąpienie nie stać więc wysłał żołnierza. To było małe, tak jak mały jest Jarek K.
Było mi wstyd......A powinienem czuć się dumny. Szkoda......

1 komentarz:

  1. żal czytać co piszesz ponieważ coraz częściej nie ma to nic wspólnego z prawdą. Żaden europoseł nie zarabia 40.000 euro na miesiąc, jedno jest pewne są to okolice 40.000 ale złotych. Mniej lania wody, chyba że przechodzi na drugą stronę mocy !!!

    OdpowiedzUsuń