piątek, 15 lipca 2011

inauguracja obwodnicy

W sobotę w trakcie Dni Żuromina "niektórzy" samorządowcy dostąpili zaszczytu obecności na "uroczystym wkopaniu pierwszej łopaty na placu budowy Obwodnicy Żuromina". Media skrupulatnie, lecz bez szału pokazały "wybrańców". Poczułem niesmak. Mam w uszach słowa współpracy z piątkowych wystąpień Naszych Władz!!!??? To tylko słowa. Pytam więc: Jakiego klucza Pan Burmistrz użył wybierając "WYBRAŃCÓW-SAMORZĄDOWCÓW" na w/w imprezę????!!!! Mam przed oczami obraz Pana Starosty na wizji z jego słowami (w właściwie ich brak+drżenie dłoni) na pytanie dziennikarza TVN Uwaga ws. Szpitalnej z jakiego klucza korzystał w kwestii typowania kolejności wysyłania pozwów sądowych za tzw. bezumowne korzystanie z gruntów. Ciekawi mnie więc "typ" klucza jakim posłużył się Pan Burmistrz?!!!???

12 komentarzy:

  1. Z tego co widzę to klucz jest prosty, władze miasta i powiatu, przewodniczący i wice przewodniczący rady miasta i powiatu, przedstawiciele wykonawcy oraz inwestora czyli marszałek oraz szefostwo mazowieckiego zarządu dróg wojewódzkich, ksiądz i nieodzowna prasa oraz tv i tak już dużo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytania retoryczne, Panie Krzysztofie. Mądremu dość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden rzut oka i klucz wiadomy: KWWZN. Pomijam oczywiście samorządowców "funkcyjnych".

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Krzysztofie wiemy wiemy, że obwodnica to Pana zasługa ... w sumie mały lans na imprezie by nie zaszkodził

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moja to zasługa!!! Każdy głupi to WIE!!!. JA TEŻ!!!! Jednak jestem samorządowcem, radnym i następnym razem proszę o autoryzację artykułów dla prasy przez Władzę i właściwe dobieranie słów. NIE BYŁO TAM ŻADNEJ REPREZENTACJI SAMORZĄDU GMINNEGO TYLKO SWOJAKI. Tego nikt nie podważy. I tylko o to mi chodziło. Pan Burmistrz zarzucił mi jednej ze wspólnych komisji nadmierną medialność. Cieszę się że szybko się uczy! Ja sobie poradzę....

    OdpowiedzUsuń
  6. hm, kto to pisze? kandydat na posła? czy senatora? bo nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  7. no to ja GŁUPI:( też wiem

    OdpowiedzUsuń
  8. cytat: "Każdy głupi to WIE!!! JA TEŻ" dooooobre hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem radnym, kampania jeszcze nie ruszyła!!!! Złośliwość dotycząca "(...)czy senatora" jest miła. Przypomnę że będę kandydował na senatora z okręgu 38-5 powiatów w tym Żuromin. Zapraszam na wybory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie Krzysztofie zapewne dla KWWZN jak i dla samego burmistrza wygodniej byłoby gdyby jednak został Pan wybrany senatorem, bo nie byłoby Pana w Radzie Miejskiej…, więc przesłanie do polityków z frakcji Zbigniewa Noska. Głosujcie na Krzysztofa Jakubowskiego!! Udajcie się do swoich ulubionych miejscowości (Chamsk, Poniatowo) i agitujcie w najlepiej wam znany „procentowy” sposób!!! A jeśli wyborca nie ma jak dojechać do lokalu wyborczego to przecież jest zawsze pomocny radny Kwiatkowski społecznik, który nie szczędzi paliwa i samochodu w myśl wzbudzenia w naszym lokalnym społeczeństwie idei demokratycznej, jaką jest aktywny udział w wyborach każdego (!) świadomego lub nie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Klucz: ciebie lubię ,ciebie nie lubię ....i te śmieszne łopatki ...ale komedia, to może być tylko tu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy to łaska, że burmistrz czy starosta coś robią za kasę publiczną? W końcu za co chcą brać pieniądze, zarabiają prawie po 10 tys. zł.w miesiącu , a my musimy żyć za 1000 zł.albo i mniej i też mamy wyk. wyższe. A do pracy idą znajomi a nie Ci co coś potrafią.

    OdpowiedzUsuń